2021eko Udako ikastaroa: "Entretenimenduaren sektorea, barrutik"

Bilbao 2021(e)ko uztailaren 1(e)tik 2021(e)ko uztailaren 2(e)ra
  • 2021eko Udako ikastaroa: "Entretenimenduaren sektorea, barrutik"

On line ere zabalduko da.

Hizlariak:

  • Asier Azkarraga, unibertsitateko irakaslea, DigiPen Institute of Technology Europe - Bilbo.
  • Thomas Komair, unibertsitateko irakaslea, DigiPen Institute of Technology Europe - Bilbo

Laburpena:

Entretenimenduaren sektorea hedatzen ari da, gero eta kontsumo-eskaera handiagoa duelako. DigiPen Institute of Technology Europe Bilbao unibertsitatea erreferentea da sektorean eta, honako honetan, aukera izango duzu jakiteko zer dagoen mundu osoko milioika pertsonarentzat erakargarriak diren eduki horien atzean. Bideo-jokoei eta animazio-zinemari aplikatutako adibideak jorratuko ditugu nagusiki.

I. Matematikak eta bideo-jokoak
Osasuna, industria aeronautikoa edo automobilgintza bezalako sektoreak etekina ateratzen ari zaie bideo-jokoen teknologien eta mekaniken aplikazioari; matematikak, kasu askotan, funtsezko zeregina du. Adibide praktikoen bidez, ikasiko dugu nola, bideo-joko baten programazioaren garapenean, aplikazio matematikoek prozesu osoa biltzen duten.

Izen-ematea - Digipen I

II. Animazioaren oinarrizko 12 printzipioak
Agertuko digute zer dagoen mundu osoan ezagunak diren animazio-filmen magiaren atzean, eta, Ikasturtean zehar, haren sekretu nagusiak azalduko ditugu. Halaber, animazioaren industriako tresna eta teknika batzuk ezagutzeko aukera izango duzu, eta horien emaitzen adibideak ikusiko dituzu.

Izen-ematea - Digipen II

Bilboko Udala

Laburrean

Non

Euskadi, auzolana