- "La chinoise" (1967)
Otsailak 22, asteazkena eta otsailak 23, osteguna - 96′
La Chinoisek Mao Tse Tungen pentsamenduaz blaitutako ikasle frantsesen talde batek mundua aldatzeko zituen kezkak azaltzen ditu. Maoren pentsamenduaz eta literatura komunistaz blai, ikasle frantsesen talde bat bere buruari galdezka hasten da, munduan duen posizioaz eta hori aldatzeko aukerez; hala ere, horrek ez du esan nahi terrorismoa bide balizko bidetzat hartzen dutenik.
Martxoak 1, asteazkena eta martxoak 2, osteguna - 95′
Frantzia 1968ko maiatzaren ondoren. Krisian dagoen gizarte batean krisian dagoen bikote ezkondu bat harrapatuta geratzen da fabrika batean, langileek egindako grebaren ondorioz. Godardek gizartearen, zinemaren, maitasunaren eta iraultzaren egitura disekzionatzen du. Bizirik iraun al dezake maitasunak iraultzaren ondotik?
- "Godard’s Passion" (1982)
Martxoak 8, asteazkena eta martxoak 9, osteguna - 88′
Jerzy, zuzendari poloniarra, margolan ospetsuei buruzko pelikula bat filmatzen ari da. Isabellek, langile klaseko neska totelak, lana galdu du. Biek elkar ezagutu, maitale bihurtu, eta Poloniara joango dira bizitzera.
- "Je vous salue, Marie" (1984)
Martxoak 15, asteazkena eta martxoak 16, osteguna - 106′
Maria gazte arrunt bat da, saskibaloian jokatu, eta aitari gasolindegian laguntza ematen diona. Egun batean, Maria ohartzen da haurdun dagoela, gizonekin oheratu ez arren, ezta mutil-lagun duen Joserekin ere. Jose taxilariak ezin du sinetsi haurra izan dezakeenik neska-laguna birjina izanik.
Martxoak 22, asteazkena eta martxoak 23, osteguna - 110′
Ferdinand Griffonek, ‘Pierrot’ ezizenez ezaguna denak, Parisetik ihes egin du Mariannerekin, bere emazteak kontratatu duen umezainarekin. Bikoteak Frantziako hegoaldera jotzen du, baina bidaia arriskuz betetzen da, Mariannerekin zerikusia duen gangster-talde bat orpoz orpo segika baitute.
Apirilak 19, asteazkena eta apirilak 20, osteguna - 105′
Burgesiaren hondamendiaren ikuspegi berezia, zuzendari frantses polemiko eta bikainaren eskutik. Fabula apokaliptikoa, desilusioz betea eta satirikoa, Gulliverren bidaia berri bat bezala definitu izan dute, bikote burges gazte batek irudikatzen duen kontsumoko gizartearen kolapsoaren bidez. Oro har, oso kritika onak lortu zituen, eta, nolanahi ere, ohar hau gaineratu zuten: "Godard-en lurralde hutsa".
- "Adieu au langage" (2014)
Apirilak 26, asteazkena eta apirilak 27, osteguna - 70′
Kontakizuna zatituta egon arren, begietsi daiteke ezkonduta dagoen emakume baten eta gizon ezkongabe baten arteko harremana, zeintzuek elkar maite eta borrokatzen baitute. Bitartean, txakur bat dabil alderrai landa-alde eta hiriaren artean.
- "Visages villages" (2017)
Maiatzak 3, asteazkena eta maiatzak 4, osteguna - 90′
Agnès Varda zuzendari beteranoaren eta JR (Jean René) hiriko artista grafiko eta argazkilariaren arteko lankidetza. Frantses gazte hori ezaguna da, bere lan bisual zirraragarriengatik, hain zuzen, mundu osoko hainbat hiritako kale eta teilatuetan egiten dituen esku-hartze grafiko izugarriengatik.
- "Sauve qui peut (la vie)" (1980)
Maiatzak 17, asteazkena eta maiatzak 18, osteguna - 90′
Sexu-harremanei buruzko hausnarketa, hiru pertsonaiaren bidez. Denise Rimbaud (Baye) bere lanarekin pozik ez dagoen editorea da. Egun batean, maitalea, Paul Godard (Dutronc), utzi, eta landa-aldera bizitzera joatea erabakitzen du. Paulek ez du hiria utzi nahi, baina ezin du Denise gabe bizi. Hirugarren pertsonaia Isabelle (Huppert) da, hirian bizirauteko borrokan diharduen prostituta.
- "Le livre d´image" (2018)
Maiatzak 24, asteazkena eta maiatzak 25, osteguna - 90′
Ezer ez, isiltasuna izan ezik. Ezer ez, kantu iraultzaile bat izan ezik. Bost kapitulutako istorio bat, esku bateko bost hatzen gisakoa.