2024ko Mapamunditarrak ekimenaren barne.
Ignacio García Sánchez hondamendira agertzen da, zibilizazioaren eta naturaren arteko indar-joko bat balitz bezala. Sario eraikineko atarian egin duen erakusketan, monumentuen eraikuntzarekin tradizioz lotuta egon diren teknikak erabiltzen dituen obra-multzo bat aurkezten du: marrazkia proiekzio arkitektonikoaren forma gisa, argazkia erregistro gisa, eta baxuerliebea hormak ikurrez edo inskripzioez apaintzeko teknika eskultoriko gisa. Horrela, hondamendia mundu posibleak -iraganekoak edo etorkizunekoak- irudikatzeko modu gisa erabiliz, artistak erdi eraitsitako eta naturak inbaditutako paisaia arkitektonikoak sortzen ditu, atzoko eta gaurko boteretsuen amets megalomanoak gorpuzten dituztenak. Kolore-sorta batean pentsatuak eta anime-serie batzuen estetika gogorarazten duten trazuak dituztenak, haien eraikuntzek zibilizazio ororen izaera ziklikoa aipatzen dute, gurea barne.