2024ko Lizarrako Antzinako Musikaren Astea jaialdiaren barne.
Lizarrako Antzinako Musika Asteak (SMADE) 55 urteko ibilbidea oroituko du musika, dantza eta poesiarekin irailaren 7tik 14ra, eta aurten ere ‘SMADE Social’, ‘SMADE a pie de calle’ eta #GeneraciónSMADE programak izango ditu. Gainera, lehen aldiz, egoiliar izan den artisten kontzeptua gehitu da, Erdi Aroko musikan espezializatutako EGERIA emakumezko ahots-laukotearekin.
Ingalaterrako laute-jotzailen urrezko belaunaldian, 1600 inguruan, John Dowland maisu ukaezina izan zen, Europan ezaguna eta aintzatetsia bere interpretazio-birtuosismoagatik eta abesti bikainengatik. Programa honetan omenaldia egiten zaio Dowlandek gaztetan Parisen entzungo zituen airs de cour eta laúd abestiekin hasita; omenaldiak 1597 eta 1612 urte bitarteko bere argitalpenetako lanekin jarraitzen du, bere lankide liluragarrienetako batekin batera: John Danyel.
Egitaraua:
Ruisseau qui cours après toi-même, François Richard (1585-1650)
Si jamais mon âme blessée, Pierre Guédron (1570-1620)
Hé bien ma rebelle
Cessez, mortels, de soupirer
Entrée de luth, Branles de village, Robert Ballard (c.1575-c.1650)
Can she excuse my wrongs, John Dowland (1563 -1626)
Go crystal teares
Time’s eldest son
Rosamund Pavan and Jig, John Danyel (1564- c.1626)
The Frog Galliard, John Dowland (1563 -1626)
Why canst thou not as others do, John Danyel (1564- c.1626)Danyel
Time, cruel time, canst thou subdue that brow????
He whose desires are still abroad
If I could shut the gate against my thoughts
Preludium, Fantasia, John Dowland (1563 -1626)
????
In this trembling shadow cast, John Dowland (1563 -1626)
Sweet stay awhile
Time stands still
In darkness let me dwell
Musikariak:
8-course Renaissance Lute by Michael Lowe, Wootton-by-Woodstock 1986