FLAMENCO Futuro interpreteak pantailan mugimendua irudikatzen duen software biomekaniko batekin lan egiten duen obra bat da. Giza gorputzaren, dantzaren, bere ikaskuntzaren eta teknologiaren arteko harremana aztertzen du lan honek.
Benetako gauza bakarra mugimendua da. Horren bidez, esploraziorako eta sormenerako espazio bat sortu nahi da, Vicente Escudero flamenko-dantzaren figura berritzaileenetako batek proposatutako Flamenko Dekalogoa aztertuz.
FLAMENCO Futuro-k dantza flamenkoaren lehen kodifikazio idatzia egungo teknologiak eskaintzen dizkigun aukerekin eta etorkizunean izango duen erabilgarritasunarekin lotzen du. Hori guztia gorputz hibrido baten bidez kontatuta, flamenkoaren eta dantzaren arteko lerroak zeharkatzen dituen gorputz baten bidez.
Zuzendaritza eta interpretazioa: Álvaro Murillo
Argiztapenaren diseinua: Juanlu León
Software biomekanikoa: Jesús Morenas, Extremadurako Unibertsitateko Kontrol Motorreko Laborategikoa
Aholkularitza artistikoa: Carolina Le Port eta Daniel Muñoz “Artomático”
Bideo proiekzioak: Alex Pachón, Jorge Cobos eta Álvaro Murillo
Jatorrizko irudia: Vicente Escudero
Kanpo-begirada: Daniel Muñoz “Artomático”, Rosario la Tremendita eta Niño Josele
Koreografia-aholkularitza: Antonio “El Farru” eta Jesús Ortega
Musika: Daniel Muñozen (Artomático) Electroflamenco-ko “Por Cumplir”, Miguel Vargasen Jaleos Extremeños-eko “Pulgar y Bastón”, Vicente Escuderoren “Tientos Perdidos”, eta Arcade Fire-ren “My Body is a Cage”
Ekoizpena: Música Creativa Fundazioa, Paco de Lucía Fundazioa, eta Álvaro Murillo
Laguntzaileak: Barakaldo Antzokia, Labo XL, La Nave del Duende, DZM Jaialdia, Tejido Conectivo, El Huerto Espazio Eszenikoa, Arte Eszenikoen Iberiar Erakusketa, Bionic Jaialdia eta Madrilgo Koreografia Lehiaketa.
ÁLVARO MURILLO. Heldutan hasi zen dantzan, eta Dantzaren Psikologia eta Interpretearen Teknikak titulua lortu zuen Extremadurako Unibertsitatean. À Corps (Frantzia) jaialdiaren prestakuntza-programaren barruan, besteak beste, Imre Thorman (Butoh), Laurent Falguieras, François Chaignaud, Laurent Chetonne, Christine Bombal, Gaëlle Bourges eta Boris Charmatz koreografoen prestakuntza jaso zuen.
Jarduera Fisikoaren Zientzietako gradu-espedienterik onena lortu zuen eta, gaur egun, dantzak eta sormenak min kronikoa duten pertsonengan dituzten ondorio fisiko eta zerebralei buruzko doktore-tesia egiten ari da. Pablo Molero eta Juanlu Leónekin batera, DZM Nazioarteko Dantza Jaialdia (Caceres) antolatu du.
Bere burua autodidaktatzat jotzen du flamenko-hizkuntzara dantza garaikidearekin batera hurbiltzeko moduari dagokionez. 2018an El Barbero de Picasso obra sortu zuen, Nairobiko Antzoki Nazionalean (Kenya) aurkeztua. Era berean, 8 Km en Mula sortu zuen Sofian (Bulgaria), Cervantes Institutuaren bidez (Santanderko Espiral Garaikidean kaleko piezarik onena izendatua). 2020an Flamencas pieza estreinatu zuen UNESCOk ekoitzitako Ondare Eszena jaialdian. Albadulake zirku-, flamenko- eta dantza- konpainiarentzat ere hasi zen lanean, Almagroko Antzerki Klasikoaren Jaialdian eta Dubaiko Nazioarteko Erakusketan parte hartuz.
2021ean Bionic Jaialdiko bigarren saria lortu zuen Flamenco Futuro proiektuarekin, eta Flamencas obra antzeztu zuen Dantzaldia Nazioarteko Jaialdian. 2023an Paco de Lucía Fundazioak eta Musika Sortzailearen Goi Mailako Ikastegiak Flamenco Lab programan trebatzeko hautatu zuten. Ondoren, Costa Ricako Dantza Tailer Nazionalean Nazioarteko Egoiliar gisa parte hartu zuen eta herrialde osoan zehar bira bat egin zuen SoLODOS En Danza kultur plataformarekin, 8 Km en Mula pieza antzeztuz.