2024-2025eko Bernaola Zikloa - Musika Garaikidearen Nazioarteko Zikloaren barne.
El grito del elefante denbora errealeko konposizio bat da eta hainbat artista gonbidatuk parte har dezakete bertan. Dantzariek ez ezik, aktoreek, argi diseinatzaileek, jantzien diseinatzaileek, musikariek eta abarrek ere testuinguru bat aurki dezakete, non entzutea, espazioarekiko harremana, objektuak eta musika izango diren ekintzaren funtsezko oinarria.
El grito del elefante obrak alarma egoeran jartzen du fokua, orainaren presentzian eta eszenan eta haren inguruan gertatzen den guztiarekin duen loturan.
«Sinesmena eten eta edozer gauza gerta daitekeen une hori | Eta erabat sartuta zaude, eta begira zaude | Pelikula bat bezalakoa da eta zeure papera ari zara antzezten zure begien aurrean | Istorioa denbora errealean garatzen da eta zu zara pertsonaia nagusia | Eta aldi berean, ez zara zu, zeu antzezten ikusten ari baitzara | Ekintza sinkronian dago ekintzaren lekukotzarekin | Ez dago beste hautapen gairik, hautatua zarelako | Zeu zara eramailea | Oparia da eta olatu bat bailitzan hartzen duzu | Ezin da bilatu, gehienez ere baimendu egin daiteke | Ezin da hartu, gehienez ere zaindu egin daiteke / Desiratu daiteke, baina bere horretan betetzen bada | Prest egon zaitezke | Prestatzea da zure lana | Prest egotea | Gerturik egotea | Epairik gabe | Errurik gabe» — Mark Tompkins
El grito del elefante Altraste Danza-ren produkzio bat da Mark Tompkins, Katie Duck, Julyen Hamilton, Jeremy Wade, Florence Augendre, Guillermo Weickert, Daniel Abreu eta Maria Scaroni bezalako beste artista batzuekin lankidetzan.
Fitxa artistikoa: